Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Ψηφιοποιημένη βιβλιοθήκη...!!!

Εγκαίνια της Νέας Ψηφιοποιημένης Βιβλιοθήκης του Σχολείου μας!!!
5 Μαρτίου 2013
 Η δασκάλα της Α΄τάξης, Βίκη Σπανίδου, ανέλαβε την ψηφιοποίηση της βιβλιοθήκης. 
Τα βιβλία τοποθετήθηκαν ανάλογα με τα θέματά τους και στους  μαθητές μοιράστηκαν πλαστικοποιημένα καρτελάκια με τα στοιχεία τους έτσι ώστε με ένα απλό πέρασμα από τη μηχανή που διαβάζει τα Bar Codes, να καταχωρούνται στις λίστες δανεισμού!
 Εύκολα και γρήγορα!!!

Κυρία Βίκη είμαστε έτοιμοι για τα εγκαίνια...ξεκινάμε;


Παιδιά ελάτε κι από δω να δείτε τον Αλέκτορα και να συζητήσουμε για την καινούρια μας βιβλιοθήκη!!!

Μας αρέσει η στολή σου...!!!

 Μπορώ να δω αν είσαι αληθινός...;;; ....απίθανες απορίες παιδιών!!!

 Είμαι ο πρόεδρος και ήρθα να μου δώσεις τα καρτελάκια...

 Αχ, να το δικό μου καρτελάκι...

 Τα σποράκια της Ε΄τάξης...βοήθησαν με όλες τους τις δυνάμεις στο στήσιμο της "Νέας Βιβλιοθήκης"

 ...και μια φωτογραφία με τον Αλέκτορά μας...να πάρουμε λίγη από τη λάμψη του!!!

Εδώ είναι η κορδέλα...ετοιμάσου Αλέκτορα...!!!

Νιώθω πολύ όμορφα σ΄αυτόν τον χώρο...έχω την τιμητική μου... Βιβλιοθήκη 
" Κοκόρου  γνώση" 

 Έτοιμοι παιδιά...κόβω την κορδέλα...!!!

Καλή αρχή...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου